2016. július 6., szerda

Új dobozok

2 hozzászólás    
címkék: 
Tulajdonképpen régóta szerettem volna a termékeim számára egyedi dobozokat készíteni, amikbe vásárláskor, postázáskor csomagolni tudom az ékszereket. Ehhez a legegyszerűbb és legkönnyebben kivitelezhető formának a pillow box tűnt.
Ezt a formát alapul véve, valamint saját fotókat felhasználva megszülettek az első dobozaim. Jó ötletnek tűnt, hogy kis ablakot tegyek rá, melyen keresztül rögtön látszik maga a termék. Kivitelezni sem volt nehéz, magát a dobozt legalábbis nem, inkább a belsejének a kidolgozása az, ami a mai napig elgondolkodtat. Funkcióját tekintve működik, de tervben van a tökéletesítése, illetve hamarosan új színekben, más mintával is elkészítem őket. 


2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon pöpec kis dobozok!! Te magad rajzoltad, vágtad őket? Le a kalappal! A minták is csodaszépek.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)
    Maga az alak adott volt, erre tettem néhány fotóm torzított képét, ez lett a hátterük. Lenyomtattam, majd magam vágtam ki, az ablakkeretek mögé pedig fólia került.

    VálaszTörlés