2011. június 27., hétfő

A vásárról…

1 hozzászólás    
címkék: 
… bár nincs sok mondanivaló, mert sok eladásom nem volt sajnos. Az idő napos volt, bár a szél túlságosan fújt, így a kapualjban huzatosan, pulcsiba be-betakarózva voltunk kénytelenek ücsörögni/ácsorogni. Hullámokban jöttek az emberek, de inkább kis hullámokban, mint nagyban. Egyszer volt olyan alkalom, hogy elárasztották a kapualjat az emberek, mert egy nagyobb csoport jött megnézni a termékeinket.
Szomorúan tapasztaltam a vásár alatt, és már néhány hete is folyamatosan, hogy a süthető gyurmából készült dolgokat nemigen veszik az emberek :( Elgondolkodtam azon, hogy érdemes-e így folytatni a gyurmázást. A zsugorkával meg vagyok elégedve továbbra is, valamint emellett a laminált ékszerek nyerték el a vásárlók tetszését. Tudom, utóbbiban nincs túl sok kreativitás, de úgy gondoltam, részben saját fotókkal - mint ahogy már készült néhány - így azért valami mégiscsak a sajátom benne :)
Egy kép a standomról:
PICT3820 
Kicsit közelebbi:
PICT3831
Ezek pedig a többiek standjai a kijárattól az udvar felé (sajnos van, akinek a standjáról elfelejtettem képet készíteni, mert később jött) : 
Lidércke:
  PICT3825
JKáldy:
PICT3824
Molika:
PICT3828
Judit:
PICT3821
Aztán jöttem én, majd illatos párnácskákkal és egyéb varrományokkal:
PICT3830
Így néztünk ki :)
PICT3829

1 megjegyzés:

  1. Voltatok egy páran. Legközelebb talán jobb lesz!
    Nézz be hozzám, adok Neked meglepit! :)
    http://monessa1.blogspot.com/2011/06/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés