2010. december 13., hétfő

Elfáradtam...

2 hozzászólás    
címkék: ,
Kicsit belefáradtam, hogy minden elérhető játékon részt vettem, de egyszer se nyertem semmit. Persze ez nem a játékot hirdetők hibája, csak nekem rossz. Túl sok energiát feccöltem abba, hogy keresgéljem az aktualitásokat, jelentkezzek, mégsincs eredménye. Most egy kicsit elég.

A fórum fejlesztgetése is eléggé leállt, még mindig a szabályzat felállításával vagyok elfoglalva... sajnos tovább tart, mint gondoltam...

Az alkotástól is elment egy kicsit a kedvem tegnap, mert egy sor készen lévő gyurmafigurát betettem a sütőbe, majd más dolgom is lévén rendesen elfeledkeztem róla, és mire feleszméltem, a fehér részek rendesen bebarnultak. Most karácsonyfadísz lesz belőlük, másra sajnos nem jók. A saját kitűzőmet azért majd meg fogom tartani, piros-barnán se néz ki olyan rosszul :) Sajnos Claju ajándéka is köztük volt, de ne aggódj, már megformáztam az újat, hamarosan sütöm, és tudom küldeni! :)

Rendeltem néhány kelléket, de amit sehol nem találok, az a sima bedugós fülbevaló-alap. Ha valaki tudja hol lehet ilyet olcsón szerezni (Pécs, vagy internet) az szóljon legyen szíves! Köszönöm!

A boltomat is igyekszem újraindítani, eddig úgy tűnik, hogy januárban teljes gázzal, kibővített készlettel várhatom a látogatókat, vásárlókat :)

2 megjegyzés:

  1. Nálam még hátra van egy sorsolás :) A remény vész el utoljára!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy tartod bennem a lelket! Nagyon jó lenne nyerni! :)

    VálaszTörlés