2010. augusztus 16., hétfő

Újra a szemezgetőben


Újfent köszönöm, hogy megtiszteltetek azzal, hogy a szemezgetőbe kerültem! Nagyon örülök neki, ezúttal főleg napraforognak köszönöm!

Annyifelé látok játékokat a kézművesblogokon, hogy gondoltam én is indítok egyet. Még nincs kész a koncepció, de estig igyekszem kidolgozni. Mivel most még netem is van vagy 2 hétig otthon, igyekszem mielőbb elkészíteni a tervet és publikálni.

Közben megkaptam a csomagomat, amit már nagyon vártam. Kellékek hada. Na jó, annyira azért nem, de néhány alapdolgot muszáj volt beszereznem. Nagyon megtetszett pl. a Csinálj ékszert áruházban a fekete nikkel nyaklánc. Ehhez kértem most szerelőpálcákat. Plusz néhány láncot is, kapcsokat, fülialapokat, mobiltelós függőt, szilikon hátsórészt, de megint vannak új dolgok. Készült is néhány olyan termékem, amik miatt megint rendelnem kell. De nem baj, legyen miből válogatni majd a játékon! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése