2010. július 1., csütörtök

Első és csomag és enyém

Ahogy a blog címe is mutatja, ez lesz a kreatívos blogom. Fogalmam sincs milyen időközönként fogok írni, mert mikor elkészülök valami újjal, vagy lemerül az elemes aksi és nem tudok fényképezni, vagy a fény hiánya miatt nem tudok fényképezni. De még ha ezek közül mindegyik összejön sem biztos, hogy hamar felteszem, mert nincs otthon netem. Meg lusta is vagyok feltenni a gépről a gépre a képeket. Változtatni kellene, már dolgozom az ügyön.

Hétfőn rendeltem először Meskáról. De ennél is jelentősebb az a tény, hogy Dorcytól rendeltem. Már amikor feltette meskára megtetszett az a karkötő, ami végül az enyém lett. Amúgy érdemes ellátogatni a blogjába, most rengeteg akcióval, játékkal vár mindenkit!

Szerdán kaptam meg a csomagot, nagyon örültem neki, nagyon vártam!



(A szalag nem így volt rajta, csak mivel gyorsan kicsomagoltam, eszembe se volt dokumentálni, szóval a kép kedvéért visszaraktam. )

Nagyon szép, szalaggal átkötött dobozkában kaptam meg a karkötőt, mellette névjegykártya. Sajnáltam, hogy a doboz megnyomódott míg elérkezett hozzám, de az értékéből számomra így sem veszít. Mikor kibontottam, a karkötő mellett egy cukorka, és egy kis kártya fogadott:



Közelebbi kép, ezen látszik a kártya felirata is:


Nagyon örülök, hogy végre vásárolhattam tőled Dóri, ha lesz még rá alkalmam biztos megismétlem ;)



Én is készítettem egy-két apróságot. Mondjuk már múlt héten, de csak most jutottam el a lakkozásig. Feltettem Meskára néhány "alkotásomat". Majd folyamatosan jön a többi is, de nem akarok egyszerre sokat. Sikerült lefényképeznem, lemérnem őket.:

Elsőként a nyalóka medál került fel. (Tudom snassz, mindenki csinál legalább egyet), gondoltam én is megpróbálom és sikerült elsőre is. Nem akkora ördöngősség, mint gondoltam. :


A második egy virágszerű dolog, ami tengeri csillagnak indult, de arra jutottam, hogy ebből sose lesz az. Ezért kicsit átalakítottam, szerintem nem lett rossz:



A gyilkos bálnával sokat vacakoltam. Amikor végre olyan lett, amilyenre gondoltam, akkor odasült a sütőpapírhoz. Pedig nem volt magas fokozaton a sütő és nem is volt benn sokáig. Szóval leragadt az orra és az uszonyának a két pontja, ami a papíron állt. Úgyhogy mikor észrevettem, gyorsan ki kellett pótolni ezeket a részeket és még sütni. A fehéret egy kicsit elkapta a hő, picit bebarnult. De annyira nem rossz az sem:



Mindhárom medálnak készült, meskán pedig elérhetők!

2 megjegyzés:

  1. Gondoltam beleolvasok a blogodba, nagyon tetszik. És nem sznassz a nyalóka, szerintem egy nyalóka csak így nézhet ki:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, köszönöm! :)
    Mindenki elkezdi valahol, legtöbbször nyalókával :D

    VálaszTörlés